Планування 7 клас



УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
7 КЛАС
II  семестр
Ти знаєш, що ти - людина...     
                         
1.

РМ. Усне переказування найбільш вражаючих епізодів із пові­сті Г.Тютюнника «Климко» з аргументацією свого вибору.

2.

Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.


3.

Художні особливості твору. Мова персонажів як засіб характеристики їх. ТЛ: художня деталь.


4.

Контрольна робота «Творчість М.Стельмаха, Г.Тютюнника»

5.

Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідан­ня «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

6.

Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб - узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

7.

Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей: для малих і вели­ких)». Актуальні морально-етичні питання у творі, проблема збереження загальнолюд­ських цінностей. Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

8.

 ЛРК. Твори запорізьких письменників, написані для дітей.

9.

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...».


10.

Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

11.

Розгорнута притчева метафора про глибоке духовне наповнення людини - її «крила­тість», що проявляється індивідуально. Духовне багатство - найбільший скарб у житті («Чайка на крижині», «Крила»).

12.

УВЧ. Читання напам’ять поезій Ліни Костенко (одну за вибором)


13.

Контрольна робота «Творчість Олекси Стороженка, Богдана Лепкого, Ліни Костенко».

14.

Василь Симоненко - «лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства». Фольклорна основа поезії. Символічний зміст образу лебедів, романтичний па­фос твору.

15.

Загальнолюдські цінності та ідеї у вірші «Ти знаєш, що ти - людина?».
16.

Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани».

17.

УВЧ. Читання напам’ять поезій Василя Симоненка (одну за вибором).

18.

УПЧ. М.Трублаїні «Шхуна «Колумб».


19.

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й ре­алістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

20.

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

21.

Образи дітей і дорослих у казці, аналіз їхніх учинків.


22.

Особливості композиції повісті-казки, роль художніх засабів у творі.

23.

Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.


24.

Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарів­них коралів.

25.

Контрольна робота «Творчість В.Симоненка, М.Павленко».

26.

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).
ТЛ: новела.

27.

РМ. Усний твір-розповідь з елементами роздуму за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений».

Ми – українці
28.

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача.

29.

Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його до­броти й щирості.
30.

Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
31.

Композиційні особливості твору, його проблематика.


32.

РМ. Створення власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою (письмово).


33.

Андрій Малишко. Відомий український поет, його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»).

34.

Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у віршах «Чому, сказати, й сам не знаю...», Так живуть на цій землі поети...»

35.

Ліризм поезій Андрія Малишка. Оспівування ролі вчителя у навчанні та вихованні дітей у вірші «Вчителька».

36.

УВЧ. Читання напам’ять поезій А.Малишка (одну за вибором).






Літер. для читання влітку
37.

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Богатир Карпат Іван Сила» (за повістю О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили», «Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка».
38.

Повторення та узагальнення вивченого. Підсумковий урок.




Українська мова
7 клас
ІІ семестр

№ з/п
Тема уроку
Дата

Прислівник


1.
Прислівник:  загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

2.
Розряди прислівників.


3.
Ступені порівняння прислівників.


4.
РМ. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом.


5.
Способи творення прислівників. Правила наголошування прислівників.

6.
Тренувальні вправи на вивчений матеріал.


7.
Контрольна робота «Прислівник як частина мови. ч.І».

8.
Букви -н- та -нн- у прислівниках.


9.
Не, ні з прислівниками.


10.
РМ. Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі.

11.
И та і в кінці прислівників.


12.
Тренувальні вправи на вивчений матеріал.


13.
РМ. Письмовий твір-опис зовнішності людини в художньому стилі.

14.
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників.

15.
Написання прислівників разом.


16.
Написання прислівників через дефіс.


17.
Написання прислівників окремо.


18.
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.

19.
Розбір прислівника як частини мови. Навчальне  аудіювання.

20.
Тренувальні вправи на написання прислівників. Контрольне аудіювання.

21.
Контрольна робота «Прислівник. Правопис прислівників ч.ІІ».

22.
Аналіз контрольних робіт з теми «Прислівник».




Морфологія. Орфографія. Службові частини мови  

23.
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні й реченні.

24.
Види прийменників за будовою.


25.
РМ. Ділові папери. Розписка. Доручення.


26.
Написання прийменників разом, окремо, через дефіс.


27.
Деякі особливості вживання прийменників.


28.
РМ. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з емементами опису дій у художньому стилі.

29.
Розбір прийменника як частини мови.


30.
Тренувальні вправи на вивчений матеріал.
Навчальний диктант.

31.
РМ. Усний твір-опис дій на основі власних спостережень.

32.
Тренувальні вправи на написання прислівників і прийменників.

33.
Контрольний диктант.


34.
Аналіз контрольного диктанту. Робота над помилками.


35-36.
РМ. Контрольний письмовий твір-опис дій у художньому стилі.

37.
Сполучник як службова частина мови. види сполучників за будовою, походженням.

38.
Уживання сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності й підрядності.

39.
Сполучники й сполучні слова. Написання сполучників разом і окремо. Розрізнення сполучників і сполучних слів.

40.
Розбір сполучника як частини мови. тренувальні вправи на вивчений матеріал.

41.
РМ. Ділові папери. Телеграма. СМС.


42.
Частка як службова частина мови.


43.
Частки у спонукальних і окличних реченнях.
Навчальне аудіювання.

44.
РМ. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру.

45-46.
Правопис часток (із займенниками й прислівниками). Написання часток -бо,-но,-то,-от,-таки.

47.
Не і ні з різними частинами мови.


48.
Тренувальні вправи на написання часток.
Контрольне аудіювання.

49.
РМ. Усний твір-роздум дискусійного характеру в публіцистичному стилі.


Морфологія. Орфографія. Особливі частини мови


50.
Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків.


51.
Контрольна робота «Службові частини мови. Вигук».


52.
РМ. Замітка дискусійного характеру в газету.


53.
РМ. Письмовий переказ-переклад.


54.
Узагальнення й систематизація вивченого.


55.
Підсумковий урок.




Комментариев нет:

Отправить комментарий