УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
7 КЛАС
II семестр
|
|||
Ти знаєш, що ти - людина...
|
|||
1.
|
РМ. Усне переказування найбільш вражаючих епізодів із
повісті Г.Тютюнника «Климко» з аргументацією свого вибору.
|
||
2.
|
Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.
|
||
3.
|
Художні особливості твору. Мова
персонажів як засіб характеристики їх. ТЛ: художня деталь.
|
||
4.
|
Контрольна робота «Творчість
М.Стельмаха, Г.Тютюнника»
|
||
5.
|
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори.
Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.
|
||
6.
|
Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб -
узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.
|
||
7.
|
Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей: для малих і
великих)». Актуальні морально-етичні питання у творі, проблема збереження
загальнолюдських цінностей. Трагічна і
комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.
|
||
8.
|
ЛРК. Твори запорізьких письменників, написані для
дітей.
|
||
9.
|
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її
поезіях. «Дощ полив...».
|
||
10.
|
Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових
мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.
|
||
11.
|
Розгорнута притчева метафора про глибоке духовне
наповнення людини - її «крилатість», що проявляється індивідуально. Духовне
багатство - найбільший скарб у житті («Чайка на крижині», «Крила»).
|
||
12.
|
УВЧ. Читання напам’ять поезій Ліни Костенко (одну
за вибором)
|
||
13.
|
Контрольна робота «Творчість Олекси Стороженка, Богдана Лепкого, Ліни Костенко».
|
||
14.
|
Василь Симоненко - «лицар на білому коні» в українській
літературі. «Лебеді материнства». Фольклорна основа поезії. Символічний зміст
образу лебедів, романтичний пафос твору.
|
||
15.
|
Загальнолюдські цінності та ідеї
у вірші «Ти знаєш, що ти - людина?».
|
||
16.
|
Романтичний порив, прагнення
пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани».
|
||
17.
|
УВЧ. Читання напам’ять поезій Василя Симоненка (одну за вибором).
|
||
18.
|
УПЧ. М.Трублаїні «Шхуна «Колумб».
|
||
19.
|
Марина Павленко. «Русалонька із
7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.
|
||
20.
|
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір
кожного.
|
||
21.
|
Образи дітей і дорослих у казці,
аналіз їхніх учинків.
|
||
22.
|
Особливості композиції
повісті-казки, роль художніх засабів у творі.
|
||
23.
|
Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в
людині.
|
||
24.
|
Роль у творі художніх засобів.
Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.
|
||
25.
|
Контрольна робота «Творчість
В.Симоненка, М.Павленко».
|
||
26.
|
Любов Пономаренко. «Гер
переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання
різних часових площин тощо).
ТЛ: новела.
|
||
27.
|
РМ. Усний твір-розповідь
з елементами роздуму за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений».
|
||
Ми – українці
|
|||
28.
|
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».
Повість про пригоди українського силача.
|
||
29.
|
Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу
українського народу, його доброти й щирості.
|
||
30.
|
Морально-етична проблематика твору: добро і зло,
справжня дружба і любов, чесність і підступність.
|
||
31.
|
Композиційні особливості твору, його проблематика.
|
||
32.
|
РМ. Створення власної історії з головним героєм повісті
Іваном Силою (письмово).
|
||
33.
|
Андрій Малишко. Відомий
український поет, його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї
дитини («Пісня про рушник»).
|
||
34.
|
Патріотичні почуття, найвищі
духовні цінності у віршах «Чому, сказати, й сам не знаю...», Так живуть на
цій землі поети...»
|
||
35.
|
Ліризм поезій Андрія Малишка. Оспівування ролі вчителя
у навчанні та вихованні дітей у вірші «Вчителька».
|
||
36.
|
УВЧ. Читання напам’ять поезій А.Малишка (одну за вибором).
|
Літер. для читання влітку
|
|
37.
|
Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Богатир Карпат Іван
Сила» (за повістю О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
«Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка».
|
||
38.
|
Повторення та узагальнення вивченого. Підсумковий урок.
|
Українська мова
7 клас
ІІ семестр
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прислівник
|
||
1.
|
Прислівник:
загальне значення, морфологічні
ознаки, синтаксична роль.
|
|
2.
|
Розряди прислівників.
|
|
3.
|
Ступені
порівняння прислівників.
|
|
4.
|
РМ. Письмовий твір-оповідання за
поданим сюжетом.
|
|
5.
|
Способи
творення прислівників. Правила наголошування прислівників.
|
|
6.
|
Тренувальні
вправи на вивчений матеріал.
|
|
7.
|
Контрольна робота «Прислівник як частина мови.
ч.І».
|
|
8.
|
Букви -н- та -нн- у прислівниках.
|
|
9.
|
Не, ні з прислівниками.
|
|
10.
|
РМ. Усний твір-опис зовнішності
людини в художньому стилі.
|
|
11.
|
И та і в кінці прислівників.
|
|
12.
|
Тренувальні
вправи на вивчений матеріал.
|
|
13.
|
РМ. Письмовий твір-опис
зовнішності людини в художньому стилі.
|
|
14.
|
Правопис
прислівників на -о, -е, утворених
від прикметників та дієприкметників.
|
|
15.
|
Написання прислівників разом.
|
|
16.
|
Написання
прислівників через дефіс.
|
|
17.
|
Написання
прислівників окремо.
|
|
18.
|
Написання
прислівникових словосполучень типу: раз
у раз, з дня на день.
|
|
19.
|
Розбір
прислівника як частини мови. Навчальне
аудіювання.
|
|
20.
|
Тренувальні
вправи на написання прислівників. Контрольне
аудіювання.
|
|
21.
|
Контрольна робота «Прислівник. Правопис
прислівників ч.ІІ».
|
|
22.
|
Аналіз
контрольних робіт з теми «Прислівник».
|
|
Морфологія. Орфографія. Службові частини мови
|
||
23.
|
Прийменник
як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні й реченні.
|
|
24.
|
Види
прийменників за будовою.
|
|
25.
|
РМ. Ділові папери. Розписка.
Доручення.
|
|
26.
|
Написання
прийменників разом, окремо, через дефіс.
|
|
27.
|
Деякі
особливості вживання прийменників.
|
|
28.
|
РМ. Письмовий стислий переказ
розповідного тексту з емементами опису дій у художньому стилі.
|
|
29.
|
Розбір
прийменника як частини мови.
|
|
30.
|
Тренувальні
вправи на вивчений матеріал.
Навчальний
диктант.
|
|
31.
|
РМ. Усний твір-опис дій на основі
власних спостережень.
|
|
32.
|
Тренувальні
вправи на написання прислівників і прийменників.
|
|
33.
|
Контрольний диктант.
|
|
34.
|
Аналіз
контрольного диктанту. Робота над помилками.
|
|
35-36.
|
РМ. Контрольний письмовий
твір-опис дій
у художньому стилі.
|
|
37.
|
Сполучник
як службова частина мови. види сполучників за будовою, походженням.
|
|
38.
|
Уживання
сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності й
підрядності.
|
|
39.
|
Сполучники й сполучні
слова. Написання сполучників разом і окремо. Розрізнення сполучників і
сполучних слів.
|
|
40.
|
Розбір
сполучника як частини мови. тренувальні вправи на вивчений матеріал.
|
|
41.
|
РМ. Ділові папери. Телеграма. СМС.
|
|
42.
|
Частка
як службова частина мови.
|
|
43.
|
Частки
у спонукальних і окличних реченнях.
Навчальне
аудіювання.
|
|
44.
|
РМ. Письмовий докладний переказ
тексту-роздуму дискусійного характеру.
|
|
45-46.
|
Правопис
часток (із займенниками й прислівниками). Написання часток -бо,-но,-то,-от,-таки.
|
|
47.
|
Не і ні з різними частинами мови.
|
|
48.
|
Тренувальні
вправи на написання часток.
Контрольне аудіювання.
|
|
49.
|
РМ. Усний твір-роздум дискусійного
характеру в публіцистичному стилі.
|
|
Морфологія. Орфографія.
Особливі частини мови
|
||
50.
|
Вигук
як особлива частина мови. Правопис вигуків.
|
|
51.
|
Контрольна робота «Службові частини мови.
Вигук».
|
|
52.
|
РМ. Замітка дискусійного характеру
в газету.
|
|
53.
|
РМ. Письмовий переказ-переклад.
|
|
54.
|
Узагальнення
й систематизація вивченого.
|
|
55.
|
Підсумковий
урок.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий